6 Eylül 2011 Salı

Ölmek İstemiyorum


Ben ölmek istemiyorum , ölmekten deli gibi korkuyorum.Hayır hayır korkulacak bir şey yok ne bildiğim bir hastalığım ne de bildiğim başka bir şey var.

Hayatımın hiç bir döneminde ölmekten bu kadar çok korkmamıştım. Anne olduktan kısa bir süre sonra başladı bu korku, ya ben ölürsem oğlum ne yapacak ona kim bakacak, benim baktığım gibi bakabilir mi, ya bir çocuğun annesini unutması ne kadar zaman alır, bensiz nasıl uyuyacak, beni özlediğinde ne olacak????

Sorular sorular sorular

Normal değilim biliyorum ...........

8 yorum:

Adsız dedi ki...

benim, bildiğim tatilin ardından pozitif duygularla dolar insan. bu ne şimdi anlayamadım. ?? düzelir inşallah.

Funny Me dedi ki...

evet evet öyle olması gerkiyordu bu işte bir terslik var.

Unknown dedi ki...

Aynısı bende de var bu aralar.Hatta kendi kendime düşünüp ağladığım çok oluyor :(

Adsız dedi ki...

aha tamda benim modumda olan bir anne.Son 6 senedir bu haldeyim bazen abartıp eşime vasiyette bile bulundugum oluyor,ama dileğim gerçektewn bebişlerimi ayaklarının üstünde sapasağlam durana dek yaşamak,onlarla birlikte yaşlanmak:)ALLAHım geçinden versin çocuklarımızla birlikte güzel bir hayat sürelim inşallah.

Funny Me dedi ki...

yalnız olmadığımı bilmek biraz beni rahatlattı, anormal değilmişim. Demek insan anne olunca böyle bir psikolojiye girebiliyormuş.

Ayşen aynen tek isteğim oğlumun kendi ayakları üzerinde duruna kadar ona kol kanat germek.

Allah kimseyi anasız babasız bırakmasın

mine dedi ki...

annelikle birlikte içe bir ateş düşermiş ya ... en güzel ve en yakıcı duygu

Funny Me dedi ki...

ne kadar güzel şöylemişsiniz, bayıldım.

esrayla dedi ki...

bütün anneler aynı şeylerimi hisseder?bende sizdenim...