26 Eylül 2011 Pazartesi

Onlar Crocs Değil


Bu yaz oğluma crocs almaya karar verdim , özellikle sahilde rahat edeceğini düşündüğüm için Crocs alma işini tatil öncesine yani ağustos sonuna bıraktım. Ben nereden bilirdim , bu kadar zor crocs bulacağımı. Bir kaç yerde satılan crocs'ların bizimkinin ayağına uyan numarasını bulamadım. Mecburiyetten tipi cros'a benzeyen fakat kalite ve rahatlık olarak uzaktan yakından alakası olmayan başka bir marka aldım.

Güzel başlayan tatil , terliklerin ayağına vurmasıyla kabusa dönüşmeye başladı. Her iki ayağını da yara yaptığı için başka terlik giydiremedim zaten ne giydirirsem giydireyim acıdığından her yere kucağımızda taşıdık. Apar topar en yakın hastahaneye gidip minik ayakları doktora gösterdik , çabuk iyileşmesi için verdiği kremleri sürmek ise ayrı bir kabus oldu.

Yakın bir aile dostumuz "bizimkiler de toruna crocs almışlar "dediğinde uzun uzun anlattım . "Aslında ben de crocs alacaktım fakat numara bulamadığımdan mecbur kaldım bunu almaya" diye. Sonra bir baktım ki çocuğun ayağında bizimkinin aynısı var Crocs dedikleri şey aslında crocs benzeri başka bir marka. Bir kaç gün sonra onların ki de vurmaya başladı, sanırım ıslak giydirmemek gerekiyor . Oysa bundan önceki yaz biz gerçek Crocs'larla ne rahat etmiştik.


Hiç yorum yok: