5 Eylül 2011 Pazartesi

Tatil Bitti Şimdi Dinlenme Zamanı



Hem 1 haftalık izin hem de bayram derken 2 hafta tatil yapmış olduk. 2 hafta tatil dediysem aslında pek de kıskanılacak bir şey yok. İlk hafta oğlumun oraya uyum süreci nedeniyle denize bir kere bile giremedim ( bacağımın dizime kadar olan kısmı hariç) . Sabahları uyanır uyanmaz bir yataktan fırlayışı vardı görmeniz lazım; "ben tatile geldim uyuyarak vakit kaybetmemeliyim" şeklinde saat 07:00- 07:30 arası hemen uyanıp oyuna başlıyordu. Öğlen ise "ne uyku vakti mi deli misin ben burda uyuyarak vakit kaybedemem, görecek, keşfedecek, oynayacak bu kadar şey varken beni zor uyutursun " havalarındaydı. Evet gerçekten çok zor uyuttuyordum, oldukça sarkan uyku saati uyanmasını da geciktirdiği için biraz uyuyunca uyandırıp doğru denize götürüyorduk.


İlk hafta böyle geçen tatilin ardından 2. hafta 1 yaş büyük olan kuzeni de gelince, bizimki öğlenleri hiç uyumaz oldu. Tabi bu yetersiz uyku bize sinir, stres, huysuzluk, iştah azlığı şeklinde geri döndü. Bir evde 10 kişi olunca koşturmaca harala gürele, kakara kikiri derken nasıl geçti tatil hiç bir şey anlamadım.

Bizim ki denize bayıldı, hemen ilk günden sahilde oynadıktan sonra hadi yüzelim diyerek denizde ilerlemeye başladı, korkutmamak adına peki dedik ve onunla birlikte ilerledik ve koltukaltından tutarak yüzdürdük. Kolluk taktıramadığımızdan gözümüzü bir saniye bile üzerinden ayırmadık, sonra simit almak aklımıza geldi de bizim çılgın iskeleden derin sulara açılabildi. Bu arada iskeleden atlamak için çok uğraştı ama o kadar da değil tabiki izin vermedik.


Şimdi döndük , elimde tatilden kalanlar ; tekrar düzene oturtulması gereken küçük küçük krizler yaşayan bir çocuk, yorgun ben ve koca bir valiz kirliler kaldı. Süper güzel fotoğraflar ve videoları da unutmamak gerekiyor. :)

En kısa zamanda fotoğrafları paylaşıcam...

Sevgiler

Hiç yorum yok: