29 Mart 2012 Perşembe

Sürpriz Yumurta

Yeni yeni sürpriz yumurtalardan almaya başladık, ben çok severim çikolatasından çok içinden çıkacak küçücük hediye beni çok heyecanlandırır. Geçenlerde canım istedi bir paket aldım biri oğluma biri bana diğerini de uygun bir zamanda paylaşırız. İçinden çıkan oyuncakları henüz oğluma göstermedim, yapboz ve 3 tekerlekli bisiklet çıktı, diğerinde de şirinlerden bir figür var ama bakalım ne.!!! Daha önce aldığım şirinler paketinden çıka çıka Gargamel çıkmıştı umarım bu sefer Şirine çıkar. 

Asıl mesele bu sürpriz yumurtanın sarı kutuları, 
bunları nasıl değerlendirebilirim diye internette gezerken işe yarar bir şey buldum, tabi kendimi Derya Baykal gibi hissetmedim de değil. 







İsterseniz üzerine kostüm örün, isterseniz boyayın sonra da süt dişlerini saklamak için kullanabilirsiniz.









Hiç yorum yok: