12 Mart 2012 Pazartesi

Bu Bildiğiniz Yüz Boyama Değil


Yüz boyalarını riskli buluyorum tam olarak neler içerdiğini bilmediğim bu boyaları henüz hiç kullanmadık. Henüz diyorum bazen öyle ortamlarda bulunuluyor ki daha önce yapmasını, yemesini istemediğin bir şeyi bir sürü çocuk yaparken, oğlum mahrum kalmasın diye onaylamak durumunda kalıyorum. Bir ara basında bununla ilgili bir haber çıkmıştı. http://www.ntvmsnbc.com/id/25241302/ Burada yapılan yüz boyama tamamen zararsız bir uygulama hem de çocuğunuzun yaratıcılığını sergileyeceği bir aktivite. Bir fotoğrafını büyük bir kağıda bastırıp dilediğiniz gibi boyuyorsunuz, burada aslan yapmak için küçük post it'ler kullanılmış .





1 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de sevmiyorum o yüz boyalarını bu güzel ve hoş bir fikirmiş.Ayrıca çok tatlı olmuş:))