4 Mart 2012 Pazar

Gökkuşağı Çıktı



Sonunda güneş yüzünü göstermeye başladı, cuma günü hava o kadar güzeldi ki kar botlarını kaldırmanın vakti geldi dedim. Ertesi gün uyandığımda kar atıştırıyordu çok şaşırdım, gerçekten kışın bittiğine ve baharın geldiğine inanmıştım. Kar şiddetini arttırıp tipi başladığında biz dışarıdaydık, hava beni gerçekten korkuttu. Ankara'da olanlar bilir gerçekten ilginç bir hava vardı. Karı çok sevmeme rağmen artık bahar gelsin istiyorum. Bugün henüz dışarıya çıkmadım ama güneşi görebiliyorum sanırım hava güzel :).

Bu güzel çalışma da bunun için, hayal edin; bir bahar günü hafif yağmur atıştırıyor ve güneş yukarıdan gülümserken harika bir gökkuşağı beliriyor.

Gökkuşağı yapımı için
kağı tabak (ikiye bölünmüş)
pamuk
ip
Kağıt
Yapıştırıcı

gerisi yaratıcılığınıza ve size kalmış.



Hiç yorum yok: