27 Ekim 2011 Perşembe

Tokalar Buraya






Bu yaşıma geldim hala tokalarımı kaybederim, nereye gidiyor bu tokalar hiç anlamıyorum." Tokam bitti , toka almam lazım" dediğimde eşim tokanın bitmesine anlam veremiyor. Bitmez olur mu, en çabuk tokalarım biter benim özellikle tel tokalarım. Bu yüzden topuz yaptırmayı severim , topuz yaptırdığım gece bir sürü tel tokam olur. Özellikle düğün gecesi nasıl toka çıkmıştı saçımdan o ağırlıkla iyi başım düşmemiş benim :)
Şimdiden çocuklarımıza tertipli olmayı öğretebileceğimiz bu şirin tokalık aslında benim de çok işime yarar.

3 yorum:

Senanın annesi dedi ki...

Bende hemen benzer bir çözüm bulmalıyım.
Bu da çok cici olmuş :) yapmayı denesemmi acaba :)

Funny Me dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Funny Me dedi ki...

Tokalar için daha önce benzer bir çözüm içeren bir post daha yayınlamıştım. İsterseniz bir de ona bakın .. Bence deneyin :)

Not:Bu post'u yazarken yuvarlak tahta parçasının yerine ne kullanılabilir diye düşündüğümde aklıma bulması daha kolay olan kasnak geldi, etaminde kullanılanlardan.