12 Ekim 2011 Çarşamba

Doğum Günün'de Misafirlere Hediye





Eskiden doğum günlerinde , doğum günü sahibine hediye verilirken şimdi doğum günü olan kişiden de hediye bekleniyor. Çocuk doğum günlerinde şeker, lolipop tarzı şeylerin hediye verilmesini pek uygun görmüyorum. Çünkü ben oğluma hala bir kez bile bunlarını yedirmedim. Şimdi diyeceksiniz hiç mi doktora gitmediniz , oralarda çocuklara ilk verilen şey lolipop oluyor. Duruma göre ya kaş göz işaretiyle geri çeviriyorum ya da oğlumdan önce elimi uzatıp alıyorum "bununla evde oynarız "diyip çantama atıyorum. Ne olduğunu bilmediği için hiç bir sorun çıkarmıyor. Böyle durumlar için bence en güzel hediye boyama kitapları olabilir.

Burada güzel cici cici külahlar hazırlanmış , içine şeker dışında ne koyulabilir henüz düşünmedim , belki sticker belki küçük oyuncaklar falan koyulabilir ve gelen misafir çocuklara verilebilir.

Hiç yorum yok: