13 Ekim 2011 Perşembe

Size Yaz Güneşini Getirdim






Yok, çok üzgünüm ama benim herhangi bir şeye yeteneğim yok, hiç bir alanda yeteneğimin olmadığının farkındayım neyi denediysem çok başarılı olamadım.Babam harika resim yapar keşke biraz ona çekseydim , müzik kulağım hiç ama hiç yok, akıcı ve etkileyici konuşma sıfır, etkilemekten çok hep etkilenen olarak kalmışımdır.Dikiş nakışa bir ara çok merakım vardı ama ben sonuca çabuk ulaşılabilecek şeyleri seviyorum yok önce kes sonra teğelle sonra dik bana göre değil kes ve dik olmalı. Belki bir şeylere yeteneğim vardı ama fark edilmediği için köreldi :). Ben inşallah oğlumun yeteneğini fark eder ve onun üzerine eğilebilirim.Doğru gözlemleyebildiysem resme yatkınlığı var. Size linkini vereceğim blog sahibesi başarılı bir illüstratör aynı zamanda harika fotoğraflar çekiyor. Ben çok keyif aldım bloğunu baştan sona gezerken , ben güneşe benzettim. Yaz güneşi gibi insana enerji mutluluk veriyor.

Hiç yorum yok: