17 Ocak 2012 Salı

Sevgililer Gününe Kurabiye



Sevgililer gününe daha çoookkk var biliyorum ama belki başka bir yerde de kullanmak istersiniz. 2 adet farklı ebatlarda kalp kurabiye kalıbınız varsa bu tam size göre. Kendi kurabiye tarifinizle hazırlayıp benmari usulü eritilmiş çikolataya batırıp sevdiklerinize ikram edebilirsiniz. Böyle pratik şeyleri seviyorum. Bunları bulduğum blogda farklı bir şekilde sunumu yapılmış, ortasına marshmellow koyarak hazırlanmış. Aklıma geldi de biz de eskiden bisküvi arasına lokum koyup yerdik , bayılırdım onlara. Çok uzun zaman oldu yemeyeli belki 15 seneden fazla. En kısa zamanda nostalji yapmak lazım.

3 yorum:

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

çok şirin kurabiyeler..

momplayeveryday dedi ki...

Merhaba siteniz cok guzel. Takip etmeyi beceremedim desemm:// benim adresim Http://momplayeveryday.wordpress.com

Funny Me dedi ki...

@Turta Tadında Yaşamak teşekkür ederim
@ momplayeveryday teşekkür ederim siizn ben de sizin bloğunuzu çok sevdim , bundan sonra gözüm bloğunuzda :)