2 Ocak 2012 Pazartesi

Keçe Merakım


Fotoğraflar çok kötü oldu , tüm perdeleri ve ışıkları açmama rağmen Ankara'da hava kapalı olduğundan bu kadar oldu. Bu noel babayı oğlumun yılbaşı gecesi giydiği kıyafetine diktim.


Bu da mevsimler kitabımız. henüz mevsimleri çok anlamasa da yine de yaparken çok eğleniyor. Üzerindeki hiç bir şey sabit değil istediğimiz istediğimiz yere koyuyoruz.


İlkbahar

Yaz


Sonbaharın fotoğrafını unutmuşum :) bu da kış.


Oğlumun doğum günü pastasının üzeri için hazırladım.


Bunlar da her türlü oyunu oynayabildiğimiz ,hatta istediklerimi kimi zaman fil , kimi zaman zürafa olarak kolayca yaptırmamı sağlayan hayvan dostlarımız.


Zilin üzerinde lütfen zile basmayın yazısını alıp bu şirin bulutu koymayı düşünüyorum.

1 yorum:

hayatreceli dedi ki...

bu keçeye bayılıyorum taç harik aoluyor bunlardan ben yapamıyorum tabiki hep satın alıyourm ama keçeyi çok seviyorum ellerine sağlık canım...
sevgiler...