6 Aralık 2011 Salı

Sütyen Askım Görünüyor

Eskiden çok üşüyen , kışın titremekten dişlerimin kırılacağını düşünen ben artık boğazlı kazak bile giyemiyorum. Çok bunalıyorum menopozlu gibi oldum , kalın kazaklarımı verdim , bir şey alırken özellikle boynu beni daraltmasın diye özen gösteriyorum. Durum böyle olunca sütyen askıları ben burdayım diye kendini gösteriyor sadece sütyen değil içime giydiğim askılı atletler de öyle. Ama bakın bu dertten müzdarip başka biri nasıl pratik güzel bir çözüm bulmuş.


Pinned Image

O askı kolaysa çıksın da göreyim. Yalnız şöyle bir sorun var bunları kim hazırlayıp da dikecek. Hazır giyim işiyle uğraşan tüm firmalara bu görseli yollasam nasıl olur acaba?

3 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aa süper bir fikir :)

berna dedi ki...

bayıldım buna.süper düşünmüşler

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

Atölye miskin olarak ben buna şu çözümü buldum. Rengarenk kurdelelerden sutyen askısı yaptim. Artık askılarım görünsùn diye ugraşıyorum vallahi eheheh:)