12 Aralık 2011 Pazartesi

Anne Bütün Gün polis Arabası Olursa



Dün eşim kurs'dan eve eli kolu dolu geldi Real'e uğramış bir kaç torba bir şey almış . Genelde gitiğinde beni arayıp "istediğin bir şey var mı?" diye sorar, bu sefer sormamış olmasına hafiften içimden söylenmeye başlasamda çaktırmadım.

Gerçi o sorduğunda hep bir şeyler istediğimi pişman oluyorum . 1-2 tane limon al diyorum 2 file limonla geliyor, yumuşatıcı al diyorum 15kg'luk yumuşatıcıyla geliyor, sağolsun herşeyi bol bol almayı seviyor. İlk evlendiğimizde aldığımız çamaşır deterjanlarını bitirmem 3 yılımı almıştı. Şampuan dediğin en büyüğünden mi alınır , ya diş macunu, küçük alacaksın ki bunların sürekli yenisi çıkıyor, kısa bir süre yenisini deneme şansın olsun. Benden önce kendi sıkılıyor değiştiriyor, kalan şampuanları , macunları bitirme işi bana kalıyor.

Hemen elinden torbaları aldım baktım , maydanoz almış
-"ben sabah gittim real'e , ben de maydanoz aldım" dedim
elimi attım , brokoli
- "brokoli de aldım"
neden bana sormadan alıyosun diye içimden geçirirken, elimi tekrar attım torbaya türk kahvesi
-"kahve de ......"
aldım diyecektim ki SUSTUM , evden çıkarken ona söylediklerimi hatırladım

-"Canım ben real'den bir şeyler aldım ama hepsini çıkaramadım. Arabanın arkasında, sen benim anahtarı al , kurs çıkışı gelirken getirirsin."demiştim

Canım kocacım unutmamış, ben de "şimdi bu kesin unutur çıkınca arayıp hatırlatayım" diye düşünmüştüm :)

Ama ne yapayım bütün gün polis arabası olup tüm evi koşmaktan akıl kalmıyor insanda.

:)

Hiç yorum yok: