17 Eylül 2010 Cuma

He He


Dün evlilik yıldönümümüzmüş , ilk kez unuttum , eşimden gelen telefonla hatırladım, tam 4 yılı geride bıraktık . Eskiden günler öncesinden geri sayım başlardı , ne yapsam ne alsam diye büyük bir hazırlık içine girerdim. Bebekten sonra çok şey değişti, her şeyi unutur oldum, önceliklerim farklı oldu.. Yarın'da doğum günüm ama neyse bunu hatırlaması gereken kişi ben değilim :)

Eşimden çok güzel bir çiçek aldım , farkettim ki evimizde büyük bir eksik var , bizim vazomuz yok. Daha önce aldığım çiçekleri ne yapıyordum acaba hatırlamıyorum!?!?!


Sonunda ev'de vazo niyetine kullanılabilecek uygun bir şey buldum ; he he he


4 yorum:

Unknown dedi ki...

nice yıllara..doğum günüde kutlu olsun bu arada :)

paşam41 dedi ki...

mutlu yıllar cnm mululuğunuz daim olsun sonsuza kadar inş yıllar su gibi geçiyor ve artık sizin aranızda minicik bir yavrunuz var normaldir unutman herşey bir anda onun üstünde oluyor vazon çok sevimli çiçeklerde harika sevgilerimle

reyhan dönmez

ece dedi ki...

her iki özel günüde kutluyorum nice senelere olsun..

Funny Me dedi ki...

Gülin'in Objektifinden Hayat çok teşekkür ederim.

teşekkür ederim paşam, çok doğru kesinlikle hayat varsa yoksa o oluyor, ne zaman normale dönerimm bilmiyorum, belki de normali bu :)

Ece teşekkür ederim