16 Eylül 2010 Perşembe

Cake Pops











Yeni takıntım bunlar;cake pop deniyor, oğlumun doğum gününde bunlardan hazırlıcam. Yabancı sitelerde nasıl yapıldığına dair yazılar ve videolar bulabilirsiniz. Peki ben nasıl hazırlıyorum size onu anlatayım. Önce kek pişiriyorum sonra keki ufalıyorum, 1 gün beklemiş kekle daha güzel olduğu kanısındayım, ufaladığım keke 1 paket krema koyuyorum.(yemeklere koyulanlardan) İyice yoğurup, dondurma kaşığıyla alıp elimle istediğim şekli veriyorum (genelde yuvarlak oluyor ) daha sonra benmari usulüyle beyaz çikolata eritip içine gıda boyası koyuyorum. Hazırladığım kek toplarına çubukları geçirerek erimiş çikolataya batırıyorum. Süsleme işi yetenek istiyor, biliyorsunuz o ben de yok ama Bakeralla bu konuda inanılmaz yetenekli.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gercektende hos duruyolar yemede yaninda yat gibi :D