9 Kasım 2012 Cuma

Olmazsa Olmazlarımız

Anne olduktan sonra eskiden içinde anahtarımı bile bulamadığım ne var ne yoksa doldurduğum çantalarımı özler oldum. Şimdi ya oğlumun ihtiyaçlarının olduğu çantayı alıp çıkıyorum ya da kendi çantamı sadece telefon ve anahtarlık kalacak şekilde boşaltıp oğlumun ihtiyaçlarını koyuyorum ve öyle çıkıyorum. Çocuğun cinsiyetine ve yaşına göre bir annenin yanında taşıması gereken şeyler değişsede bazı şeyler kesinlikle olmazsa olmazlar arasındadır. Benim çantamda  yedek kıyafet, ıslak mendil, su, olağan üstü durumlar için sakız veya çikolata , bir iki araba, bir iki hayvan, kalem ve boya bulunur . Gittiğimiz yere göre terlik ve Ipad'imizi de alırız .Bunları her ne kadar düzenli koymaya çalışsam da dağılır gider. Bakın kalem ve boya kalemleri için pratik bir şey buldum. Bunlardan iki tane yapıp birini arabaya birini de çantaya koysam hiç fena olmaz.


Boş DVD kutusunun bu kısmını kesmeniz ve sonrasında da kalın bir şeyle bu boşluğu kapatmanız gherekiyor. Sonrasını fotoğraflar anlatıyor zaten.







Kolay gelsin

Hiç yorum yok: