3 Eylül 2012 Pazartesi

Döndümmm

           Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.Hayatımda ilk kez bu kadar uzun tatil yaptım,neredeyse 1 ay sürdü. Tatilin sonlarına doğru evimi, düzenimi ve herşeyden önemlisi teknolojiyi özledim. Çünkü ilk gittiğim yerde internet yavaş ikinci gittiğim yerde ise hiç yoktu. Oğlum bile internetin yokluğunu ciddi boyutta hissetti. Evimizi özledik özlemesine de dönünce alışmak, adapte olmak uzun sürdü. Orada renkli ve sosyal geçen hayatımızı buraya gelince aramadık mı aradık neyse sonunda eski düzenimeze döndük .

          Okula giden çocukları olanlar eminim çok daha önce tatilini bitirmiştir. Seneye aynı telaşı biz de yaşayacağız. Madem okullar açılıyor hatta bazı okullar bugün itibariyle açıldı biz de anlamlı bir şeyler yapalım istedim. Okula başlayacak çocuklar için kız ve erkek olmak üzere kalemlik yapalım istedim. Hadi bakalım başlıyoruz.













       

1 yorum:

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

hoşgeldiniz. sizin tatilde yaşadıklarınızın aynısını bende yaşadım. sizi çok iyi anlıyorum. bu arada süper dönmüşsünüz kalemlikler süper mutlaka denicem.