21 Mayıs 2012 Pazartesi

Uzun Zamandır Yoktum

           Bu kadar ara vermek değildi niyetim, sizlere bir şey söylemeden 2 haftalığına İstanbula gittim. Giderken hazırlıklı gittim orada post yazmaya vaktim olmaz diye burada çeşitli postları taslak olarak kaydedip orada yayınlamak üzere sakladım. Ne yazık ki evdeki hesap çarşıya uymadı orada bilgisayarım yoktu Ipad'le yapmaya çalıştım fakat başarılı olamadım. Resimler çıkmadı ben de görselleri olmadan anlamsız olan postları silmek durumunda kaldım. 2 haftalık İstanbul gezimiz 3 hafta sürdü, döndükten sonra iş, güç adapte olma süreci derken bu kadar vakit geçti. Artık döndüm işleri bitirdim, iş biter mi? düzene oturttum demek daha doğru olacak. Ve ta ta ta tam karşınızdayım.  Bugün neler neler yaptığıma dair bir kaç fotoğraf paylaşayım, yarın kaldığımız yerden devam ederiz.







Hiç yorum yok: