27 Kasım 2011 Pazar

Muhteşem Bir Düğün




Bu hafta sonu kardeşimin en yakın arkadaşlarından birinin düğünü vardı, yıllardır komşuyuz, aile dostuyuz. Bu düğüne katılmayı çok istiyordum ve bir kaç saatliğine gidebildim. Sabah kız almayla başlayan maraton akşam düğünle bitti. Davullar zurnalar her şey harika oldu. Bu kadar çok davulcuyu daha önce bir arada görmemiştim, kız almada davulu çok severim. Bende de kardeşimde de davulu zurnalı çıktık evden,gümbüdü gümbüdü güm güm güm.... benim çok hoşuma gidiyor.

Düğün organizasyonunu Vakko yapmış tam anlamıyla harikaydı, otelin düğün salonunu halılarına kadar değiştirmişler, daha önce gelenler salonu tanıyamadılar. Masalar, sandalyeler, giydirmeler, decor, dört dörtlüktü. Vakko bu konuda gerçekten çok başarılı,bu arada Cem Hakko'da davetliler arasındaydı.

Cumhur başkanımız sayın abdullah Gül'ün şahidliğinde kıyılan nikahın ardından eğlence başladı. Ben 23:00'e doğru kalkmak zorunda kaldım, saat 24:00'de Kenan Doğulu çıkmış ama neyse o çok önemli değil de ben neye üzülüyorum biliyor musunuz? Bir tane bile fotoğrafım yok, hep böyle oluyor, hep çektirdiğim fotoyu almayı unutuyorum ve kendi cep telefonumla fotoğraf çektirmek ise aklıma gelmiyor.

Allah Mutlu Etsin

Hiç yorum yok: