15 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatile Az Kaldı





Hafta sonu 2 haftalığına tatile gidiyorum. Deniz, kum, güneş, manzara, huzur beni bekliyor (İnşallah). Kayınvalidemlerin yazlığına gidiyoruz, kalabalık olcaz, tam 10 kişi eğlenceli olacağından eminim.

Bu sıralar canı gönülden istediğim bir dileğim var, o kadar çok istiyorum ki ama olması için henüz adım atmadım çünkü doğru zamanı bekliyorum. Doğru zaman ne zaman inanın bilmiyorum sadece içime işte bu doğru zaman hadi harakete geç diye bir şeyler doğmasını bekliyorum. Bu bekleyişim yaklaşık 2-3 aydır var. Bir keresinde rüyamda Seda Sayanı gördüm( ne alakaysa) o gün acaba bu bir işaret mi diye düşündüm, ünlü görmek iyidiri diye biliyorum ama emin olamadığımdan yine harakete geçmedim. Neyse eminim doğru zaman gelecek ve ben onu hissedicem ve adım atıcam sonra bir sürü güzel gelişmeler olacak ve ben çok ama çok mutlu olcam. :)

Tüm bu düşünceler yıllardır yapmadığım bir şey yaptırdı bana, kahve içip kapattım sonra fincana baktım baktım baktım ve güzel şeyler gördüm. Hiç anlamam faldan falan ama umut dünyası insan neye sarılacağını şaşırıyor. :)

Hiç yorum yok: