10 Mayıs 2011 Salı

Vur Patlasın Çal Oynasın

Bugün sizlere biraz kendi hayatımdan şeyler yazacağım.

Hafta sonu düğünümüz vardı, bu kızın evlenmeye niyeti yok, babamı bırakıpta evlenmez dediğim kardeşim evlendi. Onun koşturması vardı , bu yüzden sizleri biraz ihmal ettim. Çok şükür kazasız belasız düğünü atlattık, her şey çok güzel oldu . Ben ve eşim de 2. kez nikah memuruna evet dedik ama bu sefer nikah şahidiydik. :)Fotoğraflar yaptırıldıktan sonra ilk işim sizlerle paylaşmak olacak.

Uzun zamandır çalışmıyorum , artık sıkıldım, insan küçük bir çocukla evde oturuyorsa dünyadan bir haber yaşıyor. Artık insan içine çıkmak, kendime vakit ayırmak istiyorum. Oğlum neredeyse 2,5 yaşına girecek 3'e doğru kreşe gider ben de kendime olan özgüvenimi tekrar kazanmak üzere çalışmaya başlarım. Eski beni özledim. Başvurmayı düşündüğüm 2 yer var biri mezun olduğum üniversiteye idari asistan olarak başvurmak, diğeri ise eski çalıştığım iş yerine başvurmak. Ama kafam karışık eski çalıştığım iş yerinin imakanları süper fakat sürekli şehir dışı seyehatleri oluyor , oğlum bensiz ne yapar bilemiyorum. Üniversitenin maaşı çok az ama evime çok yakın ,seyehat falan da yok. Kafam karışık hangisi daha iyi olur bizim için bilemiyorum, tabi birde bakalım beni işe alacaklar mı ? :)

5 yorum:

yadigar olam dedi ki...

BİR İŞYERİ İÇİN EN İYİ ŞEYDİR ESKİ ELEMANIN TEKRAR İŞE BAŞLAMASI.ORTAMI, İSTEKLERİ,İŞİ BİLİYOR OLMASI VE ONLARIN DA KİŞİLİK OLARAK VE YAPTIĞIN İŞ VE TECRÜBE OLARAK SENİ TANIYOR OLMASI.FAKAT DİĞER İŞ SEYEHAT OLMAMASI AÇISINDAN DAHA İYİ SANKİ.SİZİN İÇİN HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH.

Funny Me dedi ki...

umarım onlar da sizin gibi düşünür, seyehat olduğunda maaşımı uçak parasına yatırıp her gün gidip gelirim diye düşünüyorum

Funny Me dedi ki...

Bu arada yazdıklarınızı onlara atacağım mailde kullanmak istiyorum , sizin gibi düşünmüyorlarsa da düşünmelerini sağlamış olurum :)Teşekkür ederim çok iyi oldu bu
aklınıza gelen başka bir şey varsa yazarsanız sevinirim

yadigar olam dedi ki...

RİCA EDERİM :)İŞ ARKADAŞLARINA VE YAPILACAK OLAN İŞE ADAPTASYON SÜRESİ DAHA KISADIR MESELA DÜŞÜNDÜKÇE AKLIMA GELEN.YENİ BİR ELEMAN GELDİĞİNDE DAHA UZUNDUR ADAPTE OLMASI. DAHA VARDIR ASLINDA OLUMLU YÖNLERİ MUTLAKA...

Funny Me dedi ki...

aklınıza geldikçe yazarsanız mutluluktan havalara uçarım