29 Mart 2011 Salı

Kool-Bandz


Kool-Bandz'ları hepiniz biliyorsunuzdur değişik şekillerde eğlenceli bileklikler , kolunuza taktığınızda bileklik oluyor çıkardığınızda eski şeklini alıyorlar. Kool-bandz'ları eğitim amaçlı kullanabileceğinizi biliyor muydunuz? Bakın biz kullanıyoruz.

Biz de bunların kedili ve köpeklisinden var 1 pakette 12 veya 24 adet bulunuyor, her bir şekilden 2 tane var.Kedileri ve köpekleri karışık bir şekilde diziyorum ve oğlumdan kedileri bir tarafa köpekleri başka bir tarafa koymasını istiyorum .




Yine karışık şekilde dizdiğim Kool-bandz'larla diğer tekini bulma oynuyoruz . Niyetim bunları çoğaltıp daha farklı oyunlar oynamak. Siz de almak isterseniz detaylara buradan ulaşabilirsiniz.



Sadece bu kadar da değil eskiden ben posterlerimi duvarlara, mobilyalara zarar vermesin diye diş macunuyla yapıştırırdım , şimdi aynı şekilde diş macunu sürdüğümüz Kool-bandz'ları mobilyalara duvarlara yapıştırıyoruz. Zemine göre bazı yerlerde bir kaç saat bazı yerlerde günlerce durabiliyor. Çıktıktan sonra ıslak bezle hemen temizleniyor.


Hiç yorum yok: