1 Mart 2011 Salı

Oğlum Hasta



Bloğuma ve diğer bloklara girmekte zorluk yaşıyordum, sanırım şimdi düzelmiş . Cici cici postlar yazmayı çok isterdim ama oğlum hasta dün gece ateşi 40'ı gördü :( . Aksi gibi eşim şehir dışında , uykusuzum, yorgunum, mutsuzum. Çocuk büyütmek ne kadar zor işmiş böyle zamanlarda ben 2. çocuk istemiyorum diyorum, çok çocuklu ailelere şaırıryorum her hastalıkta kim bilir ne üzüntüler yaşamışlardır. Tabi buna şükür Allah çaresiz dert vermesin.

Neyse durum böyle , o yüzden bununla idare edin küçük bir çalışma masanız varsa belki burdan fikir edinebilirsiniz. Nerden aldım bu fotoğrafı hatırlamıyorum o yüzden malesef kaynak veremiyorum.

Sevgiler

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok gecmis olsun.. Bende cok cocuklu ailelere hep imreniyorum ama hicc mi hic ikincisine cesaretim yok..

fashiONözge dedi ki...

çok geeçmiş olsun canıımmm :(şimdi nasıl daha iyi mi bari??

Funny Me dedi ki...

çok teşekkürler, şimdi daha iyi İnşallah bir kaç güne atlatırız.